יום ראשון, 27 במרץ 2016

סיפור אישי: חוויה מדהימה של צילום הריון


מכתבה ששלחה לנו גולשת מפורום באינטרנט לפרסום בבלוג:לפני שנה וחצי חברה שלי הייתה בהריון והיא סיפרה לנו הרבה על התקופה, ואנחנו, יתר החברות של היינו בהריון מצאנו את הסיפורים לא הכי מעניינים. ככה זה, כשאת בהריון והחברות לא אז פתאום נושאי השיחה משתנים ולפעמים הדברים שיש לנו במשותף לא באים לידי ביטוי בשיחה אלא דווקא ההריונית הופכת לנושא העיקרי. את כל זה גיליתי על בשרי כשנכנסתי להריון לפני כמה חודשים. בלי לשים לב ההריון הפך לשיחת היום בשבילי וכל שאר הדברים לא עניינו אותי כי מבחינתי כל היום שלי סבב סביב ההריון. רציתי לעשות משהו ובחודשים הראשונים לא היה קל בכלל עד שסיפרתי את זה לאותה חברה והיא המליצה לי ללכת לצילום הריון. בהתחלה לא הבנתי מה הקטע, למה שאני אעשה צילומים רק בגלל שאני בהריון ולמה המצלמה שיש לי בטלפון לא מספיקה בשביל לעשות מה שעושים שם? חברה שלי אפילו לא לקחה את השאלה שלי ברצינות ולאחר שחשבתי על זה בבית החלטתי ללכת לצילומים. מסתבר שהייתה לחברה שלי סיבה טובה לגחך, מדובר בחוויה מיוחדת במינה שנתנה לי הרגשה טובה באופן כללי ובמיוחד בגלל תקופת ההריון. הצילומים היו מדהימים והצלמת הכינה לי אלבום הריון מדהים כך שממש התלהבתי והכימיה עם הצלמת הייתה מעולה ואין ספק שמדובר במשהו יוצא דופן. אני כותבת את זה פה כדי שכל מי שבתקופת ההריון תדע שיש גם חוויות לנשים בהריון, יש דברים שאפשר לעשות וצילום הריון זה לאו דווקא משהו חריג אלא שזה צריך להפוך למסורת לכל מי שעוברת תקופת הריון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה