יום שני, 26 באוקטובר 2015

לבוא מוכנים לצילומי הריון

בהמשך למאמר הקודם שפרסמנו, למרות שאנשים סומכים על הצלמים שלהם ב-100% (טוב נו, כמעט) הם בכל זאת מחפשים באינטרנט טיפים ורעיונות כדי שהצילומים יצאו טובים יותר משל כולם, אבל בכל זאת יש כמה דברים בסיסיים מאוד שכדאי ללמוד ולקחת בחשבון. קראו את הטיפים הבאים וכך תבואו מוכנים יותר לצילום הריון.

מה לובשים לצילומי הריון?


נשים שונות לובשות בגדים שונים, יש כאלו שיעדיפו ללכת חשוף יותר ויש כאלו פחות, יש כאלו שיעדיפו בגדים שחורים ויש כאלו צבעוניים. כשבאים לצילומי הריון לא מזיק לבוא עם כל מה שעולה לכם לראש. לא חובה לבוא עם בגד אחד כדי ללבוש, אפשר לבוא עם כמה בגדים שאת אוהבת וללבוש בגד אחר לכל תמונה, אבל חשוב מאוד להקפיד על בגדים נוחים, את לא רוצה להיראות סובלת מכאבי גב או שמשהו לוחץ לך בתמונה למזכרת.

צולם על ידי גבית ינאי - צלמת הריון

בנוסף לבגדים שתלבשי, גם תכשיטים ואביזרים אלו דברים שלא כדאי לבוא רק עם סט אחד אלא כמה סטים שיתאימו לבגדים שונים, אם כי יש נשים שיעדיפו לבוא ללא תכשיטים כלל, הכל זה עניין של טעם. גם איפור זה עניין של טעם, אם את מתכננת להחליף בגדים כדאי מאוד שתקחי בחשבון את האיפור שאת מביאה איתך, אם התאפרת באופן שמתאים לך מאוד לשמלה האדומה, יש סיכוי שהאיפור לא יתאים לשמלה השחורה, אז למה לקחת סיכונים?


אבל לא טוב היות האדם לבדו וגם אישה בהריון לא תמיד תרצה שהיא תהיה היחידה שתשתתף בצילומים והיא תצרף את הבעל ואת הילדים אם יש. חשוב מאוד להקפיד ולראות מה הם לובשים ועד כמה הם מוכנים. לא תמיד אפשר לסמוך עליהם לעשות את כל זה לבד :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה